donderdag 25 april 2013

Koningsdag of Koninginnedag

Dit jaar vieren we nog koninginnedag, maar volgend jaar zal het koningsdag worden.

In ieder geval de dresscode is ORANJE!

Niet iets wat ik standaard in de kast heb liggen, maar gelukkig verkoopt de action voor weinig katoenen t-shirts.

Vorig jaar met het EK2012 heb ik het zo opgelost.
Ik heb van het katoenen t-shirt een rokje gemaakt voor mijn meissie.
Heel simpel 2 stroken geknipt uit het t-shirt in 2 verschillende lengtes, boordstof eraan en een lintje ertussen.

Zie hier het resultaat:


Onderkant heb ik niet afwerkt, krult toch lekker op en dan zie het toch niet.

1 opmerking:

  1. Leuk idee, bedankt voor je berichtje bij mijn blog. Ik heb de vlaggen inderdaad zelf gemaakt! Zelfmaakpakketten voor verzorgingshoes?

    BeantwoordenVerwijderen